#MuzicăMotivațională #Antistres Stilul meu

 Pentru momentele în care este bine să ne amintim să o luăm mai ușor, să avem grijă de sănătatea noastră fizică și psihică. Încă o melodie plină de semnificație marca Brazilia!

Iată traducerea versurilor:

Schimbă placa,

Dă-i o pauză inimii mele.

Lumea de afară este în flăcări,

Iar eu am nevoie să stau departe de acel întuneric.

Eu îmi doresc să am soarele în fața mea,

O viață frumoasă

Și inima liniștită.


Ușoară precum briza,

Liberă ca o acvilă, 

Acesta este stilul meu.

Îmi place să fiu așa

Și mă bucur de fiecare secundă,

Întotdeauna am o atitudine pozitivă față de viață

Și inima deschisă față de alții.


Timpul este prea scurt

Pentru a trăi în stres.

Dacă nu suntem liniștiți,

Corpul nostru se resimte.


Aici o puteți asculta:

https://www.youtube.com/watch?v=iT6zaiC_TuA

 


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-