#PoeziiTerapeutice #ADHD Micuțul Duracell

Deși-s încă mititel
Mi se zice Duracell.
Am atâta energie
De-aș putea să-ți dau și ție!

Toți ar vrea să fiu mai lent
Și-n jurul meu mai atent,
Dar eu de când am intrat
Nicio secundă n-am stat.

Sunt așa de agitat!
Nu poți să mă ții legat
De o bancă de la școală!
Doamn-a zis c-o bag în boală!

M-au dus și la psiholog:
Liniștiți-l, vai, vă rog!
Nu știu ce să fac cu el,
Că nu-i cuminte defel!

Psihologu-a zis așa:
De-acum facem altceva:
Orar de activitate
Și sport pentru sănătate.

Credeam că-i plictisitor,
Dar e chiar încântător!
Din toate câte puțin
Fac și recompense-obțin!

Mai iau câte-o pastiluță,
Că-i micuță și drăguță.
Îmi place mai mult la școală
Și doamna n-a dat în boală!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-