#PoeziiTerapeutice #Narcisism Cel mai...

Cel mai frumos și cu talent,
Cel mai plin de rafinament,
Bineînțeles, cel mai deștept,
Ba chiar și cel mai înțelept
Sunt eu- m-ai recunoscut tu.
Atât îți trebuie, să zici nu!

Eu sunt mereu primul în toate,
Pe mine nimeni nu mă bate.
N-accept să fiu pe locul doi,
Acolo puteți fi doar voi!
Crezi că sunt mândru în exces?
Tu nu știi ce-i aia succes!

Când se-ntâmplă să fiu surprins
Și uneori, poate, învins,
E cea mai mare tragedie:
Cum să mi se-ntâmple chiar mie?
Tot universul s-a prăbușit
Fiindcă eu nu am reușit!

Tot ce știam eu despre mine
A dispărut ca de la sine.
Trebuie din nou să mă adun,
Ca să refac ce a fost bun.
Imaginea mea ireală
E cum o vreau eu: ideală!

Tu zici că eu sunt narcisist
Și că nu-s deloc realist,
Dar ai vrea tu să fii ca mine,
Știi și tu asta foarte bine.
Sus fiind, nu m-atinge nimic,
Când cad, cu greu mă mai ridic!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-

Curajul de a renunța