Motive de recunoștință în 2018

Se apropie sfârșitul anului și, inevitabil, facem evaluarea propriilor realizări și ne stabilim noi obiective. Dincolo de acestea însă, azi vreau să scriu despre lucruri care m-au bucurat, pe care le consider motive de recunoștință. Sunt multe, începând cu cele pe care le putem cita fiecare dintre noi: încă un an de viață, sănătate, clipe frumoase petrecute alături de familie și prieteni etc.
 
 
Lista mea personalizată din acest an include următoarele motive de recunoștință:
 
 
  • Am început, oficial, o nouă activitate profesională, cea de traducător; limbile străine m-au pasionat mereu, dar acum le pot folosi și în acest mod; iar un aspect deosebit este că pot să colaborez cu o veche prietenă, confirmând astfel că prietenia poate dăinui peste ani și poate dobândi chiar noi fațete. Mulțumesc, Cami! 😘
  • Am rămas activă și ca psihoterapeut. Cine mă cunoaște știe că nu pot să renunț la domeniu. Psihoterapia e o artă. O artă specială prin care oamenii pot învăța să-și îmbunătățească viața. Psihoterapia a fost dragoste la prima vedere și e o dragoste definitivă.💖
  • Am scris mult. Scriu din adolescență: poezii, proză... Dar anul ăsta a fost unul cu multă inspirație. Am scris mai mult decât în toți anii anteriori. O parte din tot ce am scris cunoașteți deja, de pe blogul meu și de pe canalul de Youtube. Alte lucruri le veți afla în curând. Vă mulțumesc tuturor pentru interesul vostru și pentru mesajele transmise online sau personal! La anul, urmează noi surprize, care sper să vă placă!😊
  • Am citit câteva cărți foarte relevante pentru dezvoltarea personală, care nu doar mi-au plăcut, ci mi-au și deschis noi orizonturi. Pe una dintre ele am primit-o cadou de la tata. #ThankYouDad!
  • Am făcut mai mult sport. Îmi place să fac mișcare și mă bucur că în 2018 am reușit să fiu mai disciplinată decât în anii anteriori. Evident, se poate și mai bine, iar asta rămâne ca obiectiv pentru 2019. 😉
     
    Aș mai putea scrie încă. Dar mă opresc la principalele motive de recunoștință. E un exercițiu prin care, dovedit științific, putem să ne simțim mai bine. De ce se recomandă să-l facem chiar zilnic? Pentru că avem tendința de a ne concentra asupra problemelor și de a minimaliza sau chiar neglija aspectele pozitive. Și sincer, dacă stăm să ne gândim, avem atât de multe motive de bucurie, de recunoțtință! Ale voastre care sunt?
     
     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-