#PoeziiTerapeutice Tulburări alimentare

Când prea mult, când prea puțin
Mănânc, ca să mă mențin.
Astăzi n-am mâncat deloc
Și sunt supărată foc,
Nu pot să m-accept deloc!

Cu pastile de slăbit
Un regim am stabilit,
Fac acum foarte mult sport,
Ba chiar și haine largi port.

Unii-și fac griji că slăbesc
Și c-am să mă-nbolnăvesc,
Dar eu mă uit în oglindă:
Ei, am slăbit până-n tindă!

Am ajuns și la spital
În stadiu aproape letal,
Însă eu mă văd tot grasă
Și nu, nu-s deloc frumoasă!

Ai mei azi s-au speriat tare,
Au venit în graba mare,
Ca să vadă ce-am pățit
Și dacă mi-am revenit.

Ce am eu, așa se pare,
Sunt tulburări alimentare.
Anorexie și bulimie.
Cică îmi trebuie terapie.

Am învățat să mă accept
Așa cum sunt să mă respect.
Mănânc normal, sunt sănătoasă,
În oglindă mă văd frumoasă!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-