#PoeziiTerapeutice Și dacă...

Pentru momentele în care ne invadează îngrijorările:

Și dacă mâine n-ar mai fi,
Ce-aș face astăzi altfel?
Și dacă m-aș îmbolnăvi
De ceva incurabil?
Și dacă toți m-ar părăsi,
Plecând de-aici în grabă?
Și dacă nu voi reuși
Să fac o bună treabă?

Și dacă nu m-aș mai gândi
La toate astea-acum,
În schimb, cu-atenție, aș croi
Chiar propriul meu drum?
Degeaba îmi imaginez
Necazul de departe
Când important e să lucrez
La ce am azi aproape.

Chiar azi contează tot ce fac
Pentru ziua de mâine
Și, de sunt lucruri ce nu-mi plac,
Acum le schimb în bine!
Cu bucurie eu trăiesc
În fiecare zi,
Gândind că mâine iar vor fi
Motive să zâmbesc!


Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Cu drag! Câteva idei psihologice exprimate în versuri, ca să ne fie de folos! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mereu am fost optimist-realistă. Știți cum se spune: realiștii se adaptează, iar optimiștii schimbă lumea. Și cum în viața reală e nevoie atât de adaptare, cât și de schimbare, combinăm optimismul cu realismul. :)

      Ștergere
  3. Sunt de acord! Sa trăim în bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-