#MuzicăMotivațională #AcceptareNecondiționată Acceptă-mă așa cum sunt!

Te accept așa cum ești. Te respect și te iubesc pentru ceea ce reprezinți ca persoană, ca ființă umană. Fără să te judec.

La fel aș vrea să mă accepți și tu: necondiționat. Să mă respecți și să mă iubești ca om, chiar dacă nu ești de acord cu fiecare alegere pe care o fac.

Acesta este mesajul melodiei pe care vă invit să o ascultați: să ne acceptăm necondiționat pe noi înșine și pe cei din jur!

Cel mai frumos mesaj de acceptare necondiționată pe care l-am auzit până acum în muzică, interpretat de o voce superbă!

https://www.youtube.com/watch?v=yM0uyvpBAHY


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-