Despre mine

Sunt psiholog clinician şi psihoterapeut atestat de Colegiul Psihologilor din România, specializată în psihoterapie cognitiv-comportamentală. Am absolvit  Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din Cluj- Napoca şi tot acolo am urmat şi masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică şi Psihoterapie.

În 2007, 2010 şi 2011 am activat ca voluntar în cadrul fundaţiei Estuar, la Centrul Social Cluj, lucrând cu adulţi cu probleme de sănătate mintală. 

 În prezent lucrez ca psiholog în oraşul Câmpeni, judeţul Alba. Ofer servicii de evaluare şi psihodiagnostic  clinic, consiliere psihologică şi psihoterapie pentru copii, adolescenţi şi adulţi. În practica de până acum, am lucrat în principal cu tulburări  depresive, de anxietate, psihotice, de personalitate şi de comportament. De asemenea, am oferit servicii de consiliere în dificultăţi de comunicare şi relaţionare, planificare a activităţilor şi rezolvare de probleme. 

Pentru informaţii suplimentare şi programări vă invit să mă contactaţi prin e-mail pe adresa:

ferendino_cristina@yahoo.com

Vă aştept!

Maria-Cristina Ferendino


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Curajul de a renunța

TREI COPII PERICOL PUBLIC-Greșeli de educație, ADHD sau tulburare de conduită? Cum le tratăm?-